Van een rommelzolder naar een lichte kinderkamer (het slotdeel)

Eindelijk. De kinderkamer is AF. Zie hier het resultaat. Ik ben erg blij dat de Flexa-bedden die ik op Marktplaats vond zo mooi zijn geworden. De jongens hebben nu lekker veel ruimte om te spelen. Daarnaast is er ook voldoende ruimte om hun hobby (muziek spelen) te beoefenen. Gelukkig maar want in de woonkamer is daar echt geen plek meer voor.
DSC_0069

CIMG6367

DSC_0083

DSC_0080

DSC_0120

This slideshow requires JavaScript.

De lamp hierboven heb ik zelf samengesteld. De lampvoet komt bij de kringloop vandaan. Ik kocht hem voor slechts 3.20 euro. De kap kocht ik bij Ikea.

DSC_0090

CIMG6357

DSC_0071

DSC_0078

DSC_0126

DSC_0134

Het volgende was ik kwijt voor 2 kinderen:

– 2 x Flexa latex powerdek (RAL 9001) in de aanbieding voor 45 euro per 10L
– vachtrollers 3X 2.75 euro
– afplaktapes 3X per stuk 1.99 euro
– slaapbank 50 euro
– hoogslaper 70 euro
– verf voor de bedden Flexa strak in de lak (RAL 9001)  2 x 24.49 euro
– lakrollers 2 x 4,49 euro
– matrassen Ikea 2 x 69.95 euro
– verf voor de commode 1 x 10.49 euro
– kussen Elsie Dodds, incl. verzendkosten 28.95 euro
– kunststof opbergbakken ikea 2 x 7 euro
– rode kruk (bij de kringloop) 5 euro
– lampen zelf samengesteld: staande en tafellamp +/- 20 euro

Totaal: 500,25 Euro

Ik zou het leuk vinden als je een commentaar achterlaat, wat je ervan vindt.

4 thoughts on “Van een rommelzolder naar een lichte kinderkamer (het slotdeel)

  1. Leuk! Inge

    Op 20 jan. 2014 om 00:14 heeft Home2Cre8 het volgende geschreven:

    WordPress.com nguevarra posted: “Eindelijk. De kinderkamer is AF. Zie hier het resultaat. Ik ben erg blij dat de Flexa-bedden die ik op Marktplaats vond zo mooi zijn geworden. De jongens hebben nu lekker veel ruimte om te spelen. Daarnaast is er ook voldoende ruimte om hun hobby (muziek “

  2. Een hele leuke kamer. Ziet er gezellig uit, leefbaar voor 2 jonge jongens in de groei. Ik hou zelf ook van hout, wat ik gezelligheid uit vind stralen. Dat zie je hier ook. De kleuren van de kamer zijn ook rustig. Hier hou ik ook van. Ga je blog in de gaten houden voor leuke ideeën. Gr. Michelle

Leave a Reply

