Een zwart-wit werkkamer met een industriële touch

Moodboard werkkamer B&W 3 met tekst

Yeah! Ik heb mijn eerste moodboard voor de werkkamer af! Pfff.. wat ben ik blij zeg. Want ik moet bekennen dat ik het best wel moeilijk vind om een keuze te maken. Ik ga daarom in ieder geval nog een tweede moodboard maken. Dan kan ik tenminste putten uit twee uitgewerkte ideeën. Ook is dit een leuke manier om e.e.a. op papier te zien. Persoonlijk vind ik het prettig eerst een beeld te hebben van het geheel, alvorens ik een beslissing neem. Ja, zo moet het werken. Ik ben er al bijna over uit. Zoals de titel al deed vermoeden, heb ik als thema zwart-wit & industrieel gekozen. Hieronder vind je nog een aantal inspirerende plaatjes uit diezelfde thema.

Cocolapine design office

Bron: Cocolapinedesign.com

chic klassiek werkkamer

Bron: Shelterinteriordesign.blogspot.nl  

trenseder

Bron: Trendenser.se

black and white workspace

Bron: Ollieandsebshaus.co.uk 

black and white with paintings

Bron: Oyshis.com

Leave a Reply

