Zondag klusdag

flexa muurverf
Vandaag voegde ik de daad bij het woord en besloot naar Karwei te gaan om verf en kwasten te kopen. In de reclamefolder van Karwei zag ik dat de muurverf van Flexa van 10 liter in de aanbieding was. Dat kwam goed uit want ik wilde al de muren van mijn werkkamer wit verven. Ik koos voor RAL 9010 (cremewit) omdat het me een goede basis leek voor mijn ontwerp. Er komen namelijk prints, patronen en wat kleur in het interieur. Daarnaast kan wit als basis een ruimte in het algemeen groter en ruimtelijker doen lijken.

Hieronder volgen enkele actiefoto’s:
mika aan het roeren

met verf rol aan de slag
Zoals je ziet, hebben mijn kinderen ook geholpen. Klaar is het nog niet. Maar een gezellige klusdag was het wel! Het wordt dus vervolgd..

One thought on “Zondag klusdag

Leave a Reply

